Konflikthåndtering
Når uenighed bliver til konflikt
Vi oplever af og til, at samarbejdet kan gå i hårknude. Vi går skævt af hinanden, får ikke talt om det, der er vigtigt og tror, andre har dårlige hensigter. Måske har vi ikke tillid til hinanden og får ikke brugt hinandens tid og styrker optimalt.
Jeg har gode erfaringer med redskaber fra NLP, Enneagrammet og De 5 dysfunktioner i teams når vi skal skabe en mere effektiv og menneskelig arbejdskultur.
Jeg tilbyder et trygt rum, hvor den enkelte kommer til orde og hvor vi får kastet lys på de konflikter og uenigheder som bremser samarbejdet.


Hvad har I brug for?
- Konfliktmægling mellem to konfliktende parter
- Konflikthåndtering i samtale med kunder, brugere eller borgere
- Facilitering af intern konflikthåndtering i teams
- Værktøjer til at bruge konflikter konstruktivt
-
Jeg tager udgangspunkt i værktøjer, som er enkle at implementere, så I mærker en forskel med det samme.
Det kan være en stor hjælp, at en neutral part som tør pege på elefanten i rummet og facilitere dialogen, så den bliver holdt konstruktiv og med fokus på sagen.
Hør mere om dine muligheder

Udtalelser
Hvad siger kunderne?
Både som person og underviser brænder Christel for at formidle sit stof og formår til mindste detalje at gøre det med en særlig dybde og seriøsitet. Hun er passioneret, bruger humor og har stærk gennemslagskraft. Christel giver den enkelte plads og tager på naturlig vis lederskab overfor gruppen – det ligger hende helt naturligt at tage ansvar for fælleskabet, skabe tryghed og vurdere både holdet og den enkeltes behov fra dag til dag.